Statuss:
Noslēdzies
att.

Projekta mērķi:

  1. Nodrošināt vienotu un centralizētu ārzemnieku reģistrēšanu un uzskaiti publiskajā pārvaldē;
  2. Atvērt Latvijas elektronisko vidi ārzemniekiem, nodrošinot iespēju ārzemniekiem izmantot publiskās pārvaldes e-pakalpojumus un drošu komunikāciju ar institūcijām Latvijā;
  3. Atvieglot personai piešķirto statusu pārvaldību un apliecināšanu.

Projekta galvenās darbības:

  • Fizisko personu reģistra informācijas sistēmas (turpmāk FPRIS) plānošana;
  • prasību izstrāde konsultāciju sniegšanas un kvalitātes vadības iepirkumam;
  • FPRIS izstrādes un ieviešanas atbalsta iepirkums;
  • Programmatūras drošības audita un veiktspējas audita iepirkums;
  • Projekta ieviešanas uzraudzības iepirkums.
  • FPRIS izstrāde:
  • FPRIS programmatūras izstrāde;
  • datu apmaiņas funkcionalitātes izveidošana ārzemnieku datu reģistrēšanai un vārda un uzvārda atveidei latviešu valodā;
  • jaunu pakalpojumu izstrāde un esošu pakalpojumu pilnveide;
  • virtuālās identitātes piešķiršana.
  • FPRIS ieviešana, t.sk.:
  • datu migrācija;
  • administratoru un lietotāju apmācība.

Projekta īstenošanas periods: 08.03.2018. – 07.07.2021.

Projekta budžets:

5 000 000 euro, t.sk., 85% jeb 4 250 000 euro tiek segti no Eiropas Reģionālās attīstības fonda finanšu līdzekļiem

Projektu īsteno:

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde
ar šādiem Projektā iesaistītajiem sadarbības partneriem:

  • Valsts reģionālās attīstības aģentūra
  • Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs
  • Kultūras informācijas sistēmu centrs
  • Valsts ieņēmumu dienests
  • Uzņēmumu reģistrs
  • Tiesu administrācija
  • Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra
  • Latvijas Zvērinātu notāru padome

Kontaktpersona:

Projekta vadītājs – Lauris Lenerts (Tel. +371 67038749; e-pasts Lauris.Lenerts@vsaa.gov.lv).