VSAA no 1.jūlija atsāk klientu apkalpošanu klātienē pēc iepriekšēja pieraksta

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA) no 1.jūlija atsāks klientu apkalpošanu klātienē pēc iepriekšēja pieraksta. Pieteikties klātienes apmeklējumam varēs, sākot no 2021. gada 28.jūnija, zvanot uz konkrēto VSAA klientu apkalpošanas centru (KAC), uz kuru vēlaties doties.

VSAA aicina klientus rūpīgi izvērtēt nepieciešamību apmeklēt KAC klātienē un atgādina, ka VSAA pakalpojumus ir iespēja pieprasīt elektroniski Valsts pārvaldes pakalpojumu portālā www.latvija.lv, izmantojot „E-iesniegums VSAA pakalpojumiem”, pa pastu, adresējot jebkurai VSAA nodaļai, vai to darba laikā atstāt aizpildītu iesniegumu pakalpojumu piešķiršanai speciālā pasta kastē.

Konsultācijas iespējams saņemt, rakstot uz e-pastu: konsultacijas@vsaa.gov.lv vai zvanot uz tālruni 64507020.

Apmeklējot KAC, klientus aicinām ierasties norādītajā laikā, klientu apkalpošanas zālē ienākt pēc VSAA darbinieka uzaicinājuma, kā arī būt piesardzīgiem un atbildīgiem, ievērot visus valstī noteiktos piesardzības pasākumus – lietot sejas masku, ieturēt 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas un ievērot citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai.

! Ja jūtat elpceļu slimības pazīmes, ja ir noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija, lūdzam atcelt pieteikto apmeklējumu, par to informējot KAC.

Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai par klientu apkalpošanu Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras tīmekļvietnē www.vsaa.gov.lv .