Grafisks attēls ar tekstu

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA), lai ierobežotu Covid-19 vīrusa izplatību, klientu apkalpošanu klātienē sniedz epidemioloģiski drošā vidē (apmeklētājiem un VSAA darbiniekiem ir derīgi sadarbspējīgie sertifikāti, kas apliecina vakcinācijas vai pārslimošanas faktu).

VSAA klientu apkalpošana notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Ierodoties klientu apkalpošanas centrā, līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai ID karte) un derīgam sadarbspējīgam sertifikātam.

VSAA aicina klientus rūpīgi izvērtēt klātienes apmeklējuma nepieciešamību un pakalpojumus pieprasīt elektroniski:

  • portālā Latvija.lv, izmantojot E-iesniegums VSAA pakalpojumiem”,
  • nosūtot e-pastā pasts@vsaa.gov.lv iesniegumu, kas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu,
  • ja personai ir aktivizēta e-adrese – izmantojot e-adresi portālā www.latvija.lv un nosūtot iesniegumu, kas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu.

Iesniegumus VSAA var nosūtīt arī pa pastu, adresējot jebkurai VSAA nodaļai.

Konsultācijas iespējams saņemt, rakstot konsultacijas@vsaa.gov.lv vai zvanot pa tālruni 64507020, kā arī, sazinoties ar jebkuru VSAA klientu apkalpošanas centru.

Apmeklējot klientu apkalpošanas centrus, aicinām būt piesardzīgiem un ievērot valstī noteiktos piesardzības pasākumu – lietot sejas masku, ieturēt divu metru distanci no citiem cilvēkiem un dezinficēt rokas.

Iedzīvotāji nedrīkst ierasties VSAA klientu apkalpošanas centros, ja ir elpceļu slimības pazīmes, kā arī ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.