Projekta mērķi:
- Nodrošināt vienotu un centralizētu ārzemnieku reģistrēšanu un uzskaiti publiskajā pārvaldē;
 - Atvērt Latvijas elektronisko vidi ārzemniekiem, nodrošinot iespēju ārzemniekiem izmantot publiskās pārvaldes e-pakalpojumus un drošu komunikāciju ar institūcijām Latvijā;
 - Atvieglot personai piešķirto statusu pārvaldību un apliecināšanu.
 
Projekta galvenās darbības:
- Fizisko personu reģistra informācijas sistēmas (turpmāk FPRIS) plānošana;
 - prasību izstrāde konsultāciju sniegšanas un kvalitātes vadības iepirkumam;
 - FPRIS izstrādes un ieviešanas atbalsta iepirkums;
 - Programmatūras drošības audita un veiktspējas audita iepirkums;
 - Projekta ieviešanas uzraudzības iepirkums.
 - FPRIS izstrāde:
 - FPRIS programmatūras izstrāde;
 - datu apmaiņas funkcionalitātes izveidošana ārzemnieku datu reģistrēšanai un vārda un uzvārda atveidei latviešu valodā;
 - jaunu pakalpojumu izstrāde un esošu pakalpojumu pilnveide;
 - virtuālās identitātes piešķiršana.
 - FPRIS ieviešana, t.sk.:
 - datu migrācija;
 - administratoru un lietotāju apmācība.
 
Projekta īstenošanas periods: 08.03.2018. – 07.07.2021.
Projekta budžets:
5 000 000 euro, t.sk., 85% jeb 4 250 000 euro tiek segti no Eiropas Reģionālās attīstības fonda finanšu līdzekļiem
Projektu īsteno:
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde
ar šādiem Projektā iesaistītajiem sadarbības partneriem:
- Valsts reģionālās attīstības aģentūra
 - Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs
 - Kultūras informācijas sistēmu centrs
 - Valsts ieņēmumu dienests
 - Uzņēmumu reģistrs
 - Tiesu administrācija
 - Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra
 - Latvijas Zvērinātu notāru padome
 
Kontaktpersona:
Projekta vadītājs – Lauris Lenerts (Tel. +371 67038749; e-pasts Lauris.Lenerts@vsaa.gov.lv).