VSAA pakalpojumu saņemšana ārkārtējās situācijas laikā

VSAA pakalpojumu saņemšana ārkārtējās situācijas laikā

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA), lai ierobežotu Covid-19 vīrusa  izplatību, ārkārtas situācijas laikā no 16. marta līdz 9.jūnijam visā Latvijā pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē. Atceltas arī konsultācijas pēc iepriekšējā pieraksta visos klientu apkalpošanas centros (KAC).

! Pensiju un pabalstu izmaksa tiks nodrošināta bez izmaiņām

Atgādinām, ka elektroniski VSAA pakalpojumus var pieprasīt portālā www.Latvija.lv:

Iesniegumus VSAA var nosūtīt arī pa pastu, adresējot jebkurai VSAA nodaļai.

! Nodaļu darba laikā no plkst. 8:30 līdz 17:00 ir iespēja atstāt iesniegumus pakalpojumu piešķiršanai tam paredzētās pasta kastītēs. Vēršam uzmanību – Rīgā, Talejas ielā 1, pasta kastītes dokumentiem nav!

Ja zaudē darbu, piesakies Nodarbinātības valsts aģentūrā bezdarbnieka statusam. Pēc tam pieprasi VSAA elektroniski bezdarbnieka pabalstu: https://ej.uz/PabalstsBezdarbnieka. Informācija par pabalsta aprēķināšanu un izmaksu: https://ej.uz/VSAApabalstsBD.

Publicēšanas datums: [12.05.2020]